Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

ΛΑΛΟΥΣΗ ΜΑΡΔΙΤΣΑ ( ΜΑΡΙΑ) στο γενικό ψηφοδέλτιο του συνδυασμού

- Γεννήθηκα, μεγάλωσα και κατοικώ στη Σαλαμίνα στην περιοχή των Παλουκίων.
- Είμαι συνταξιούχος και ε.τ. Διευθύντρια της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.
- Είμαι κάτοχος πτυχίου των  Οικονομικών Επιστημών, πτυχίου της Στατιστικής Επιστήμης και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBAMaster in Business Administration for Executive) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
- Είμαι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ο.Ε.Ε.) και μέλος της Ένωσης Βαλκάνιων Στατιστικών (ABS)
-Έχω διδάξει σε προγράμματα κατάρτισης ανέργων στα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης
Διετέλεσα μετά από αρχαιρεσίες:
- Μέλος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου της ΕΛ.ΣΤΑΤ. ως εκπρόσωπος των εργαζομένων.
- Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Συλλόγου του  Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.
-- Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελληνίου Συλλόγου Υπαλλήλων της ΕΛ.ΣΤΑΤ και
- μέχρι σήμερα είμαι μέλος του Δ.Σ του Εξωραϊστικού Εκπολιτιστικού Συλλόγου Παλουκίων Σαλαμίνας «Ο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ».
Η εμπειρία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση :
Το Νοέμβριο του 2006 εκλέχτηκα με το συνδυασμό ΙΔΕΣ του ΣΠΥΡΟΥ ΣΟΦΡΑ Δημοτική Σύμβουλος και κατά την Δημαρχιακή περίοδο 2007 - 2010 διετέλεσα :
-          την διετία 2007- 2008 Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου (πρώτη γυναίκα Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου στο Δήμο Σαλαμίνας από ιδρύσεως του) και την
-          την διετία 2009- 2010 Αντιδήμαρχος και  αναπληρώτρια Δημάρχου.
Φίλη και φίλε
Όλα όσα σου παρέθεσα παραπάνω έχουν ένα και μόνο σκοπό να σε ενημερώσω ότι στις ερχόμενες εκλογές του Μαΐου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση συμμετέχω στην εκλογική αναμέτρηση για το Δήμο Σαλαμίνας με το συνδυασμό του ΣΠΥΡΟΥ ΣΟΦΡΑ  «ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ» ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ και να σου δηλώσω ότι όλη η γνώση και η εμπειρία που έχω αποκομίσει από τις σπουδές μου, την εργασία μου και την ενασχόληση μου με τα κοινά έχουν ως κύριο αποδέκτη την Σαλαμίνα και τους κατοίκους της χωρίς καμία ιδιοτέλεια.
Περνάμε καιρούς δύσκολους η κρίση που μαστίζει τον τόπο μας δεν είναι μόνο Οικονομική αλλά είναι πολιτική και ηθική. Η επόμενη πενταετία είναι η πλέον κρίσιμη τόσο σε Εθνικό επίπεδο όσο και σε τοπικό. Το νησί μας έχει ανάγκη από ανθρώπους με ήθος, αξιοπρέπεια, ανιδιοτελείς, με γνώσεις και σταθερές αξίες για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που έρχονται. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι το κύτταρο που θα ξεκινήσει η νέα πορεία του τόπου μας.
Είμαι σίγουρη ότι ξέρεις τι θα κάνεις στις εκλογές του Μαίου για τη Σαλαμίνας μας.
Με σεβασμό στην απόφασή σου
Λαλούση Μαρδίτσα (Μαρία)
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
«Νέα Πορεία» Σαλαμίνας
Υποψήφιος Δήμαρχος
ΣΠΥΡΟΣ ΣΟΦΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου